Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

Kontakt

  • PLUS AG
    NIP: 561 115 42 55
  • E-mail:info@plusag.pl
  • Telefon606 391973
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 17.00, w soboty 10.00 - 14.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 
1 » Zwroty i reklamacje2

Zwroty i reklamacje

  ODSTĄPIENIE OD UMOWY
 
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów przesyłki zwrotnej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie na adres: PLUS AG Tomasz Gruntkowski, ul. Cegielniana 4d,43 lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@plusag.pl
2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w zał. nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik.
4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu.
6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: PLUS AG Tomasz Gruntkowski, ul. Cegielniana 4d/43, 89-501 Tuchola.
7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
 
  REKLAMACJA PRODUKTU
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
2. Reklamacja Produktu z wadą może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres PLUS AG Tomasz Gruntkowski, ul. Cegielniana 4d/43, 89-501 Tuchola lub w formie elektronicznej na adres: info@plusag.pl
3. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres PLUS AG Tomasz Gruntkowski, ul. Cegielniana 4d/43, 89-501 Tuchola.
6. Prośba o dostarczenie Produktu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta.
 
 Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej

i zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176)
Możesz skorzystać z gotowych druków :
a. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
b. Reklamacja towaru

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl